Friday 7 September 2018

Rahsia kulit cantik berseri tanpa Cela

Wanita memang sinonim dengan kecantikan. Siapa yang tidak mahu kelihatan lebih cantik dan berseri?  Kulit yang bermasalah akan menyebabkan mereka kurang berkeyakinan tampil dihadapan khalayak ramai.



Antara masalah kulit yang sering dihadapi oleh wanita
1.kulit muka berjerawat batu/ pasir
2. Kusam/ tidak bermaya
3. Jeragat / tompok2 hitam
4. Parut jerawat/ lubang/ kawah jerawat
5. Garis-garis halus tanda penuaan dan sebagainya

Hari ini saya kongsikan pengalaman dari Puan Azlinda bt Ismail sendiri melalui penulisannya cara menghilangkan kulit wajah kusam menjadi cerah berser

Kisah
.

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Nama saya Azlinda binti Ismail, pengguna tegar Shaklee dari beberapa tahun yang lalu.
.

Dulu saya sangat skeptikal nak amalkan Vivix, sebab saya tak ada sebarang penyakit dan rasa tak perlu untuk ambilnya. Saya hanya pastikan ibu saya ambil Vivix setiap hari. Sehinggalah apabila saya melihat perubahan nyata pada ibu saya, saya mula berkongsi botol Vivix dengan beliau.
.

Saya amalkan sekali dengan Sustained Release Vita-C dan Vitamin E Complex. Alhamdulillah, kulit saya nyata lebih moist dan tidak terlalu kering seperti dahulu. Tumit yang merekah teruk kini semakin halus dan mulus.
.

Lebih menyeronokkan, berat statik yang saya alami semakin menampakkan penurunan apabila lebih konsisten mengambil Vivix.
.

Tak sia-sia saya amalkan Vivix walaupun saya rasa saya sihat. InsyaAllah, saya mahu diri saya lebih sihat di hari-hari tua saya nanti, dan akan teruskan pengambilan suplemen yang terbaik.




Amalkan vitamin bukan saja pada waktu sudah sakit tetapi vitamin amat diperlukan dikala tubuh masih sihat bagi topup kelopongan nutrisi yang diperlukan oleh tubuh setiap hari dan lebih sihat dihari tua kelak.

Bagi anda yang ingin mengetahui dengan lebih lanjut lagi dan ingin membuat tempahan boleh terus call/ wasap klik link wasap dibawah
http://www.wasap.my/60194961827

Setiap pembelian vitamin dari kami,  anda layak free consultant dan kami akan guide anda cara makan yang betul.

Kami juga menyediakan perkhidmatan cod ke kawasan yang berhampiran hospital Teluk Intan, Anson Bay , Pekan Teluk Intan,  Hutan Melintang, dan Sabak Bernam.  Kami juga akan cod hingga ke pintu rumah anda .

Bagi anda yang jauh dari kami, kami juga menyediakan perkhidmatan pos laju, gdex dan ssbagainya keseluruh Malaysia, Sabah dan Sarawak.

FB: Saadiah Arbain
ID: 1174411
IG : mamasaadiah
Emel: saadiaharbain85@gmail.com Call/Whatsapp : 019-4961827

No comments:

Post a Comment