Tuesday 4 September 2018

Derita sakit tumit sembuh dengan rawatan semulajadi

Sakit tumit yang teruk hilang dengan set sakit tumit shaklee

Pengalaman saya sendiri selama 4 tahun yang lalu. Saya mengalami sakit tumit yang teruk semasa hamil anak yang ke lima dan berlarutan selepas bersalin. Bayangkanlah 4 tahun derita sakit tumit.



Sakit tumit yang teruk sangat telah menjadikan segala pergerakan saya terhad. Saya tidak boleh berjalan jauh dan membuat kerja dengan berdiri.

Saya mengajar di dalam kelas terpaksa duduk dikerusi. Bayangkanlah kalau guru duduk sambil mengajar. Kelas tidak dapat diawal. Saya menjadi semakin stress

Lebih memeritkan lagi,setiap pagi bangun dari tidur. Terlalu sukar bagi saya untuk memijak lantai. Saya terpaksa memegang dinding untuk berjalan. Tumit kaki saya terlalu sakit untuk berpijak.Sakit ini berlarutan selama 4 tahun.

Saya rujuk ke hospital dan klinik. Doktor sahkan sakit urat. Saya dibekalkan ubat tahan sakit dan ubat sakit urat. Saya makan ikut cadangan doktor. Bila saya makan ubatan tersebut, legalah sakit yang saya alami. Bila ubat dah habis sakit tumit datang balik. Akhirnya saya ambil keputusan sendiri dengan makan paracetamol bila sakit tumit datang balik.

Pada tahun 2015 saya mula ambil ostematrix, omega guard dan B complex shaklee. Saya makan dengan konsisten tak pernah skip.

Beberapa bulan kemudian saya ambil Vivix. Memang lama berfikir untuk beli Vivix. Dengan harganya agak mahal walaupun saya dah join ahli shaklee.

Saya nekad untuk terus makan set vitamin ini. Saya berfikir sampai bila nak bergantung dengan paracetamol. Sakit tumit tetap juga tak hilang.

Hampir setahun saya amalkan set ini dan akhirnya tiada lagi sakit tumit mencucuk.

Alhamdulillah sakit tumit saya sudah sembuh. Saya boleh melakukan rutin harlan saya dengan selesa. Tidak perlu lagi duduk semasa mengajar.

Yang paling best juga saya sudah boleh kawal stress, badan semakin bertenaga dan rasa fresh bila bangun pagi.

Nasihat saya kepada anda yang mengalami masalah seperti saya, saya cadangkan anda mengambil set ini sebagai alternative untuk sembuh.

Set sakit tumit ini adalah vitamin sebagai makanan tambahan bukannya ubat. Anda juga perlu terlebih dahulu mendapatkan rawatan doktor di hospital.

Bagi anda yang ingin mengetahui dengan lebih lanjut lagi dan ingin membuat tempahan boleh terus call/ wasap klik link wasap dibawah
http://www.wasap.my/60194961827

Setiap pembelian vitamin dari kami,  anda layak free consultant dan kami akan guide anda cara makan yang betul.

Kami juga menyediakan perkhidmatan cod ke kawasan yang berhampiran hospital Teluk Intan, Anson Bay , Pekan Teluk Intan,  Hutan Melintang, dan Sabak Bernam.  Kami juga akan cod hingga ke pintu rumah anda .

Bagi anda yang jauh dari kami, kami juga menyediakan perkhidmatan pos laju, gdex dan ssbagainya keseluruh Malaysia, Sabah dan Sarawak.

FB: Saadiah Arbain
ID: 1174411
IG : mamasaadiah
Emel: saadiaharbain85@gmail.com Call/Whatsapp : 019-4961827
COD: Hospital Teluk Intan, Pekan Teluk Intan,Hosp. Anson Bay dan kawasan yang berhampiran. Hutan Melintang dan Sabak Bernam.

No comments:

Post a Comment