Monday 10 September 2018

Ibu bertenaga dan lebih sihat dengan set berpantang shaklee

Testimoni berpantang dengan vivix dan set berpantang shaklee

Hari ini saya kongsikan testimoni berpantang dengan vivix dan set berpantang shaklee kepada anda atau bakal ibu- ibu yang masih mencari set berpantang. Set berpantang shaklee adalah sangat mudah untuk diamalkan setiap hari.

Ikuti kisah puan Azie cara beliau berpantang anak ke empat dan perbezaannya dari anak yang lain.
.




[BERPANTANG DENGAN VIVIX DAN SET PANTANG SHAKLEE]
.

Salam, saya Azie. Saya nak share pengalaman berpantang dengan set berpantang dan Vivix.

Saya bersalinkan anak no.4 ni secara pembedahan dan sememangnya dah diberitau lebih awal. Jadi get ready je. Kalau sebelum ni pengalaman bersalin agak dukacita, saya memang berharap kali ni betul- betul sedia.
.

Sehingga kandungan masuk 38 minggu, pada pagi raya korban. Ketuban pecah dan sy masuk wad.emergency czer. Sepatutnya planning czer tapi sebab ketuban pecah awal, jadi emergency dan saya sendiri dah dimaklumkan risiko pembedahan ni.
.

Waktu di hospital, sebaik saja nurse suruh bangun selepas 6 jam pembedahan. Saya ambik vitamin dulu sebab memang tenaga rasa macam habis dah. Ambik ginger jugak, perut dah hampir 8 jam kosong. Alhamdulillah, selepas beberapa jam bersalin. Memang rasa segar sikit dan mula menyusukan baby. Memang susu badan banyak.
.

 Masuk hari ketiga, keluar je dari hospital. Start ambik vivix. Satu botol vivix tu lebih kurang dalam seminggu je sebab memang nak baikkan luka cepat. Alhamdulillah, memang rasa sangat bertenaga. Lebih- lebih lagi terpaksa pula berulang ke klinik sebab baby ada kuning sikit. Dekat bahagian luka tu memang tak rasa sakit, ini merupakan czer kali ke -3 saya dan rasanya inila pengalaman pantang terbaik untuk saya.
.

 Masuk minggu ke- 2 berpantang, dah mula masak sendiri. Memang tak rasa macam orang pantang sebenarnya tapi berhati- hati jugakla kan. Selain dari vivix, saya mengambil ESP, vitalea, b- com, ostematrix, vitamin C dan Alfalfa sebagai jamu pantang.
.

Untuk saya, inila pantang yang terbaik setelah 4 kali berpantang ni. Dan saya amat mensyorkan vivix dan set pantang ini untuk ibu- ibu yang bakal melahirkan anak.
.

Yang paling pentingnya dalam pantang kali ni, takde masalah bengkak susu sampai demam. Keletihan akibat menjaga bayi lewat malam dan mahupun rasa stress. Memang sangat berbeza dengan kelahiran sebelum ni. Tq Shaklee .




Bagi anda yang ingin mengetahui dengan lebih lanjut lagi dan ingin membuat tempahan boleh terus call/ wasap klik link wasap dibawah
http://www.wasap.my/60194961827

Setiap pembelian vitamin dari kami,  anda layak free consultant dan kami akan guide anda cara makan yang betul.

Kami juga menyediakan perkhidmatan cod ke kawasan yang berhampiran hospital Teluk Intan, Anson Bay , Pekan Teluk Intan,  Hutan Melintang, dan Sabak Bernam.  Kami juga akan cod hingga ke pintu rumah anda .

Bagi anda yang jauh dari kami, kami juga menyediakan perkhidmatan pos laju, gdex dan ssbagainya keseluruh Malaysia, Sabah dan Sarawak.

FB: Saadiah Arbain
ID: 1174411
IG : mamasaadiah
Emel: saadiaharbain85@gmail.com Call/Whatsapp : 019-4961827

No comments:

Post a Comment