Thursday 18 October 2018

Cara mudah mendaftar ahli shaklee

Cara mudah mendaftar ahli shaklee

Bagaimana cara ingin mendaftar ahli.?
Mendaftar perlukan modal yang banyak? Dimana untuk daftar ahli shaklee? Siapa yang patut dicari?


Mendaftar menjadi ahli ada 3 cara.

1. Anda boleh hubungi saya atau wasap dengan klik no 019- 4961827 dengan taip " join ahli shaklee". Saya akan bantu untuk pendaftaran ahli secara percuma. Jika anda berada  berhampiran kawasan saya iaitu Teluk Intan, Hutan Melintang, Seberang Perak dan Sg Besar, anda boleh membuat temujanji terus dengan saya.

2. Berdaftar secara atas talian
Anda boleh berdaftar secara atas talian atau online di laman web shaklee. Disini anda perlu memasukkan maklumat dan barang yang ingin di beli.

3. Berdaftar secara manual pergi ke branch yang berhampiran dengan anda

Anda boleh mengunjungi HQ Shaklee atau branch yang berhampiran dengan anda. Anda boleh isi borang untuk mendaftar sebagai ahi shaklee,tetapi untuk pendaftaran anda perlu ada no ID penaja atau sponsor untuk submit borang keahlian. Anda jangan risau, and boleh gunakan ID saya Saadiah Arbain 1174411 sebagai penaja anda, jangan lupa juga hubungi saya di talian 019- 4961827 untuk saya bantu dengan lebih lanjut.

Disini saya sertakan alamat HQ dan branch Shaklee yang sah di seluruh Malaysia.

Home Office
Ground Floor,Sunway Teo Tower,Jalan Lagoon Selatan,Bandar Sunway, 47500 Petaling Jaya.

Kuala Lumpur- No 32, Jalan Seri Rejang 3, Pusat Industri Seri Rampai,
Taman Sri Rampai, 53300 Kuala Lumpur.

Perak –32, Medan Istana 1, Bandar Ipoh Raya,
30000 Ipoh.

Johor- 47, 49 & 51, Jalan Molek 3/20, Taman Molek,
81100 Johor Bahru, Johor.

Penang- No. 81, 83 & 85, Jalan Todak 6, Pusat Komersial Sunway Perdana,
13700 Seberang Jaya, Pulau Pinang.

Kelantan- 319, Section 25, Bandar Kota Bharu, Jalan Sultan Yahya Petra,
15200 Kota Bharu.

Sabah- Lot 4.1, Neutron Point, Lorong Poin Neutron,
Jalan Lintas Khidmat, 88300 Kota Kinabalu.

Sekiranya anda walk in di branch,anda boleh gunakan ID Saadiah Arbain 1174411 sebagai penaja/ sponsor anda.

Anda jangan risau, berdaftar sebagai Ahli Shaklee tidak memerlukan anda aktif menjual. Walau anda hanya membeli sebulan sekali atau tiga bulan sekali. Anda menjadi ahli untuk mendapatkan penjimatan. Dan sekirannya anda ingin menjual, anda memang sudah selayaknya kerana anda adalah seorang SID yang berdaftar. Pilihan ditangan anda.Sama ada mendaftar untuk makan sendiri atau untuk menjual tiada masalah.

Sekiranya anda berdaftar dibawah saya, saya akan guide anda cara makan yang betul.  Dan jika anda ingin menjual, saya akan guide anda hingga berjaya dan akan diberi tunjuk ajar cara menjual yang betul.
Yang penting anda telah memilih vitamin yang selamat untuk dimakan.



Bagi anda yang ingin mengetahui dengan lebih lanjut lagi dan ingin mendaftar menjadi ahli shaklee, boleh terus call/ wasap klik link wasap dibawah
http://www.wasap.my/60194961827

Setiap pembelian vitamin dari kami,  anda layak free consultant dan kami akan guide anda cara makan yang betul.

Kami juga menyediakan perkhidmatan cod ke kawasan yang berhampiran hospital Teluk Intan, Anson Bay , Pekan Teluk Intan,  Hutan Melintang, dan Sabak Bernam.  Kami juga akan cod hingga ke pintu rumah anda .



Bagi anda yang jauh dari kami, kami juga menyediakan perkhidmatan pos laju, gdex dan ssbagainya keseluruh Malaysia, Sabah dan Sarawak.

FB: Saadiah Arbain
ID: 1174411
IG : mamasaadiah
Emel: saadiaharbain85@gmail.com
Call/Whatsapp : 019-4961827

No comments:

Post a Comment