Monday 8 October 2018

Bengkak cepat surut dengan krim multipurpose.

Bengkak cepat surut dengan krim multipurpose.

Krim herbal blend multipurpose  ini sangat banyak manfaatnya. Antaranya manfaatnya ialah



1.  Surut bengkak

Krim ini mampu surutkan bengkak akibat gigitan nyamuk , serangga , lipan , dan gigitan berbagai jenis serangga.

2. Menghilangkan ruam lampin, ruam peluh dan ruam susu .

Biasanya ruam lampin,  ruam peluh dan ruam susu berlaku kepada bayi dan kanak- kanak. Sapu pada bahagian yang ada ruam setiap kali selepas mandi .


3. Sebagai pelembap

Krim ini mampu melembapkan kulit bagi mereka yang mengalami masalah kulit kurang . Caranya sapukan krim ini keseluruh badan setiap kali selepas mandi bagi mengelakkan kulit kering.

4. Melembutkan kulit kasar khusunya tumit yang pecah.

Sapukan pada bahagian tumit yang pecah , ia akan membantu menghaluskan kulit tumit  dan seterusnya masalah tumit pecah dapat dibaiki dengan berkesa




5. Melegakan kegatalan dan eczema

Sapukan pada bahagian yang gatal akibat eczema atau gigitan nyamuk atau semut.


6. Melegakan demam

Sapukan krim multipurpose  ini dengan sapuan yang nipis ke seluruh badan selepas mandi.

Krim  herbal blend multiperpose sesuai digunakan semua peringkat usia. Sesuai dengan multi purpose iaitu serba guna .

Testimoni bengkak surut dengan krim herba blend multipurpose.
.
.

Assalamualaikum
..
Kalau semua orang boleh jatuh cinta dengan Shaklee kenapa tidak saya. Inilah pengalaman yang paling saya ingati sehingga sekarang menggunakan Herbal Blend Multi-Purpose Cream. Shaklee telah buat saya jatuh cinta pandang kedua selepas isteri saya. Hihihi….
..
Nama saya Nor Ridhwan Wahid Bin Azim. Kejadian ini telah berlaku pada November 2014. Kaki saya telah menjadi bengkak dan kemerah-merahan.  Bila disapu minyak, bengkak di kaki saya makin melarat naik ke paha. Saya terus mendapatkan rawatan di hospital dan doktor telah mengesahkan kaki saya bengkak adalah disebabkan oleh jangkitan kuman.
..
Saya telah ditahan wad bermula  03/11/2014(Isnin) sehingga 7/11/2014(Jumaat) dan dalam tempoh lima hari saya ditahan wad masih tiada apa-apa perubahan. Memang masa itu saya mula rasa bimbang. Subhanallah hebatnya dugaan yang telah engkau berikan untuk diriku. Memikirkan isteri yang sarat mengandung dan dia sabar menemani saya sepanjang saya dirawat di hospital.
..
Masuk hari keenam saya ditahan wad isteri saya pun membawa Krim Herbal Blend ke hospital dan saya sapu pada kaki.


Dalam masa sehari saya menggunakan Krim Herbal Blend, bengkak di kaki saya mula surut. Masuk hari kedua sapu, merah-merah di kaki pun mula hilang. Masuk hari ketiga, kulit mula mengelupas dan kaki saya semakin baik. Memang nampak perbezaan dari sebelumnya dan hari keempat saya telah dibenarkan keluar wad.
..
Alhamdulillah janji Allah itu pasti. Setiap penyakit ada ubatnya kecuali tua dan mati. Kita hanya mampu berusaha berdoa dan bertawakal. Kata orang tak kenal maka tak cinta. Kalau dulu saya tak pernah tahu tentang produk Shaklee tapi sekarang saya sekeluarga adalah pengguna setia Shaklee. Terima kasih Shaklee.



Dimana untuk dapatkan krim herbal blend multipurpose ini ?


Bagi anda yang ingin mengetahui dengan lebih lanjut lagi dan ingin membuat tempahan boleh terus call/ wasap klik link wasap dibawah
http://www.wasap.my/60194961827

Setiap pembelian vitamin dari kami,  anda layak free consultant dan kami akan guide anda cara makan yang betul.

Kami juga menyediakan perkhidmatan cod ke kawasan yang berhampiran hospital Teluk Intan, Anson Bay , Pekan Teluk Intan,  Hutan Melintang, dan Sabak Bernam.  Kami juga akan cod hingga ke pintu rumah anda .

Bagi anda yang jauh dari kami, kami juga menyediakan perkhidmatan pos laju, gdex dan ssbagainya keseluruh Malaysia, Sabah dan Sarawak.

FB: Saadiah Arbain
ID: 1174411
IG : mamasaadiah
Emel: saadiaharbain85@gmail.com Call/Whatsapp : 019-4961827

No comments:

Post a Comment