Sunday 4 September 2016

Suplemen shaklee boleh atasi keracunan makanan

Suplemen shaklee boleh atasi keracunan makanan.

Semalam saya berada di hospital Kuala Kangsar. Anak saya di masukkan wad kerana keracunan makanan.

Sangat sedih  suasana dalam wad K 3 L.  Rata-rata yang berada di dalam wad tersebut adalah warga emas. Kesian saya melihat keadaan mereka.

Berbagai penyakit yang mereka hidapi. Ada yang menghidap diabetis,  darah tinggi,  jantung dan sebagainya. Yang patah sebab accident pun ada.

Saya tersentuh dengan sorang pakcik ni. Pakcik ni sakit perut akibat najis banyak terkumpul dalam usus dan tidak mahu keluar seperti biasa dan terpaksa dimasukkan ubat melalui punggung. Kalau dibiarkan akan menjadi kanser.

Allahu Akbar.. Berat nya ujian Mu buat insan kerdil bagi mereka. Bertabahlah.. bersabarlah bagi keluarga pakcik.

Kita sebagai seorang anak mahukan yang terbaik bagi kedua ibubapa kita.

Berikanlah mereka suplemen yang terbaik bagi meningkatkan tahap kesihatan mereka. Buat peringatan diri saya sendiri.

Berbalik semula kepada kes anak saya. Alhamdulillah  setelah saya berikan minuman performance  drink,  anak saya tidak lagi sakit perut dan muntah- muntah. Saya juga berikan vivix,  nutriferon dan vitamin c shaklee.


Kalau sebelum tu anak saya memang lemah kerana sudah banyak kehilangan cecair dalam badan. Performance  drink membantu mengawal kehilangan cecair dalam badan. Nutriferon pula bagi membantu meningkatkan imun ketahanan diri.


Hari ini anak saya dah boleh discharge.  Dan balik semula keasrama seperti biasa.  Guru- guru gembira menerima pengkhabaran tersebut.

Melihat situasi semalam dengan hari ini amat berbeza. Semalam lemah longlai tetapi hari ini lebih bertenaga.

Mengikut sejarah kesihatan anak saya ni,  kalau dia jatuh sakit memang mengambil masa yang agak lama untuk sembuh.

Alhamdulillah dengan ikhtiar suplemen shaklee,  anak saya kembali sihat.

Terima kasih Allah terima kasih shaklee.

Anda diluar sana yang masih tercari - cari suplemen shaklee Untuk diri dan keluarga,  pm saya k.

FB: Saadiah Arbain
IG : mamasaadiah
Emel: saadiaharbain85@gmail.com Call/Whatsapp : 019-4961827
COD: Teluk Intan,  Bagan Datoh dan Sabak Bernam.

No comments:

Post a Comment