Sunday 11 September 2016

Kekal cergas bersama shaklee


Kekal cergas bersama shaklee

Assalamualikum.  Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua pembaca blogger.

Pada entri kali ini saya ingin berkongsi sedikit tips kekal cergas bersama supllement shaklee pilihan saya.


Produk pilihan untuk kesihatan keluarga saya semestinya dari Shaklee. Supplement ni penting kerana memandangkan banyak penyakit di era kini. Bukan itu saja penyakit juga datang dari pemakanan seharian kita. Semua makanan sudah dicemari dengan racun yg menyebabkan berbagai penyakit.

Sebab kita perlukan imuniti yang tinggi
1. Kita sering terdedah dengan pencemaran alam sekitar
2. Badan kita perlukan dos yang tinggi bagi sesetengah nutrien
3. Buah2an dan sayur2an terjejas atau tercemar
4. Mengamalkan gaya hidup yang tidak sihat.
5. Makan mangikut selera rasa
6. Gangguan penyerapan nutrisi drp makanan
7. Kehilangan nutrien dalam makanan.

              
Sebab itu saya pilih yang terbaik untuk keluarga saya. Untuk sikecil saya berikan mealshake untuk ketahanan badannya selain membantu menambah selera makan. Anak saya juga kurang diserang demam yg berlarutan.

Saya juga pilih vit c, omega guard dan nutriferon, untuk anak2 dan tidak ketinggalan juga vivik untuk suami

           





Alhamdulillah keluarga saya sihat dan jarang diserang demam berlarutan. Saya tak perlu lagi berkejar ke hospital pada waktu tengah malam.

Dah hampir setahun lebih saya dan anak2 tidak menjengah klinik ataupun hospital. Syukur sangat2 Allah telah kurniakan kesihatan untuk keluarga saya.

Mencegah itu lebih baik dari merawat.


  1. Inginkan produk seperti saya. Wassup/ call 019-4961827


FB: Saadiah Arbain
IG : mamasaadiah
Emel: saadiaharbain85@gmail.com Call/Whatsapp : 019-4961827
COD : Telyk Intan,  Bagan Datoh dan Sabak Bernam
Postage : Seluruh Malaysia.









No comments:

Post a Comment