Saturday 3 September 2016

Sakit tumit dan kanser dapat diatasi dengan suplemen shaklee

Sakit tumit dan kanser dapat diatasi dengan suplemen shaklee

Saya kenal shaklee dari seorang kawan kerja. Sekarang adalah upline saya A'bidatul Mu'tadillah Motolani. Masa tu saya mengalami sakit tumit yang amat sangat. Kami ni memang sedang tercari2 supplement yang sesuai. Dari satu produk ke satu produk. Nak sihat dan tak nak stress. Maklumla berhadapan dengan berbagai karenah murid2 di sekolah.

Saya pun baca flyers yang di beri dan ingin mencuba alfalfa. Badan banyak angin pastu amik ostematrix untuk sakit tumit. Saya makan dengan konsisten. Alhamdulliah sakit tumit saya sudah beransur baik dan badan pun rasa segar setiap kali bangun pagi. Dari situ bermula la episod ingin bershaklee.

Satu lagi yang membuatkan saya terus kekal bersama shaklee,  salah seorang anak saya mengidap kanser lymphoma.  6 bulan rawatan kemoterapi. Anak saya Dapat melepasi rawatan fasa pertama. Syukur alhamdulillah. Berbagai supplement saya dah cuba untuk anak saya. Berbagai jus saya sudah belikan.  Tapi semua tak tahan lama bila dah dibuka penutupnya. Saya pilih jus supaya anak saya senang nak menelan.  Kesian saya tengok semasa kimoterapi dah banyak telan pil sampai tak lalu nak telan.

Kekuatan untuk mencari supplement yang sesuai bagi anak saya makin membuak2. Apatah lagi anak saya ditawarkan sekolah berasrama dan terpaksa tinggal berjauhan dari keluaraga. Boleh dikatakan semua supplement yang terbaik dipasaran saya beli. Tapi hasilnya semua tak tahan lama disimpan dan mudah berubah rasa. Mana ada frezer diasrama nak simpan semua supplementnya. Bila saya kenal shaklee saya cuba berikan tonik vivik untuknya. Walaupun tonik ni hanya diuji untuk pengguna atas 18 tahun. Tapi saya nekad dan saya kurangkan dos pengambilannya dari 5 ml kpd 3 ml.  Saya juga bekalkan beberapa supplement lagi untuknya.


Alhamdulillah setiap kali chek up kat hospital anak saya disahkan bebas dari kanser. Hati ibu mana yang tak risau setiap kali tunggu result chek up anak. Berdebar2 tau....

Sejak itu saya join shaklee dan kongsi shaklee effect kat kawan2 dan jiran2 serta orang sekeliling. Setiap kali saya jumpa kawan2, mereka akan tanya keadaan anak saya  tu. Timbul perasaan ingin membantu kepada mereka yang senasib dgn anak saya.

Saya juga bekalkan supplement untuk ahli keluarga dan anak2. Saya ingin mereka sentiasa sihat dengan shaklee. Tak salah kita berikhtiar dan selebihnya berserah kepada Allah. Bila kita bantu orang, dan orang sihat saya rasa syukur sangat...

Sambil membantu orang, shaklee bagi kita bonus setiap bulan. Ni membuatkan saya semakin membuak2 ingin meneruskan biznes ni. Dengan bonus yang saya dapat saya boleh beli barang keperluan saya tanpa meminta pada suami. Sesekali boleh belanja anak2.

Saya rasa bersyukur sangat
kerana dapat join shaklee. Saya juga teringin bekerja dari rumah suatu hari nanti. Tak perlu nak isi surat cuti, x perlu turun naik pejabat kalau nak bercuti atau kemana saja yang pasti anak2 sentiasa ada didepan mata. In sya Allah....

Anda diluar sana yang mempunyai masalah seperti saya boleh hubungi no phone ni 019-4961827 untuk mendapatkan supplement dan khidmat konsultan dari saya dan kepada yang ingin serius bisnes,  In Sya Allah saya akan guide  anda hingga berjaya

FB: Saadiah Arbain
IG : mamasaadiah
Emel: saadiaharbain85@gmail.com Call/Whatsapp : 019-4961827
COD: Teluk Intan, Bagan Datoh dan Sabak Bernam
Postage: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment