Friday 2 September 2016

Pengedar Shaklee Teluk Intan, Bagan Datoh dan Sabak Bernam

Pengedar shaklee Teluk Intan, Bagan Datoh dan Sabak Bernam

Anda yang berada sekitar Teluk Intan, Bagan Datoh dan Sabak Bernam boleh terus jumpa saya bagi mendapatkan vitamin Shaklee.


Kepakaran saya adalah memberi set  yang  terbaik dengan masalah kesihatan anda mengikut budget. Saya juga pakar dalam tonik ajaib atau vivix. In Sya Allah anda akan mendapat konsultan terbaik dari saya. Dan kepada yang ingin serius berbisnes , In Sya Allah saya akan guide anda sehingga Berjaya.



Warga teluk intan, Bagan Datoh dan Sabak Bernam yang sedang mencari vitamin shaklee boleh hubungi saya.

Nama    : Saadiah Arbain
FB: Saadiah Arbain
 IG : mamasaadiah
 Emel: saadiaharbain85@gmail.com
 Call/Whatsapp : 019-4961827
COD: Sekitar Teluk Intan, Bagan Datoh dan Sekitar  Sg Besar Sabak bernam
Postage: Seluruh Malaysia..

No comments:

Post a Comment