Wednesday 30 November 2016

Vitamin favourite saya

Vitamin favourite saya.

Eh banyaknya akak makan vitamin! Of coz la. Bila usia semakin meningkat semakin berkurangan zat nutrisi dalam badan. Begitu juga tenaga semakin berkurangan dan penyakit pun semakin mendekati kita. Jadi saya mengambil vitamin semua ini bagi meningkatkan tahap kesihatan saya dan keluarga.



Ok antara vitamin feverat saya adalah:

Esp ~ memberi tenaga berpanjangan. Jadual harian yang padat saya memerlukan tenaga tambahan sepanjang hari.

Vit C ~ melindungi tubuh dari jangkitan penyakit,  demam dan selsema.

Alfalfa ~ bertindak merawatan masalah kewanitaan dan sebagai detok darah.  Ia juga dikenali sebagai jamu moden yang bertindak sebagai perapat.

Mealshake ~ membantu masalah kurang selera makan anak saya. Ia bertindak bagi meningkatkan kecergasan dan meningkatkan imun anak saya.  Ank saya jarang diserang demam dan selsema.

Lecithin ~ memerangkap lemak dalam tubuh supaya tidak mendak dan dibuang melalui air kencing dan najis.  Ia membantu melegakan sembelit dan menurunkan berat badan.

Omega guard ~ mencairkan darah dan mengawal kolesterol jahat serta bertindak menurunkan berat badan.

Ostematrix ~ membantu melegakan lenguh2 badan,  sembelit dan melegakan sakit tumit.

Garlic ~ sebagai antibiotik bagi melegakan masalah kesihatan,  batuk,  demam,  keputihan dan sebagainya.

Peppemint ginger ~ membantu saya membuang angin dalam badan serta ketidakselesaan perut.

Herbalax ~ bertindak sebagai detok usus membuang segala toksin dalam tubuh serta melegakan sembelit.

Vitamin Chewable vitamin c ~ meningkatkan sistem imun anak saya.

Saya sudah lama mengamalkan vitamin ini dan alhamdulillah kehidupan kami sekeluarga banyak mendapat perubahan dari kesihatan.

Korang masih mencari vitamin yang sesuai,  meh pm saya.  Insya Allah saya akan bantu korang untuk mendapatkan vitamin yang sesuai dan awesome..
019-4961827

FB: Saadiah Arbain
IG : mamasaadiah
Emel: saadiaharbain85@gmail.com Call/Whatsapp : 019-4961827
Cod : Teluk Intan,  Hutan Melintang,  Bagan Datoh,  Sg Besar dan Sabak Bernam.
Postage: Seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment