Saturday 5 November 2016

Produk kesukaan saya.

Salam sejahtera kepada pembaca blogger semua.Hari ini saya nak berkongsi vitamin kesukaan   saya.

Hari ini saya nak bagitau korang  produk saya yang mula2 ambil adalah ostematrix. Sayalah pengguna tegar ostematrix sehingga hari ini.

Kenapa dan ada apa dengan ostematrix ni? Best sangat ke?

Memang best bagi mereka pernah amalkannya. Saya ambil ostematrix kerana sakit tumit yang teramat sangat. Setiap pagi bangun tidur, saya tidak boleh berjalan dan terpaksa berpaut ke dinding dan pekerjaan pun terhad tidak boleh berdiri lama. Sebelum tu saya juga pernah mengambil ubatan klinik. Tapi sampai bila nak bergantung dengan ubatan klinik. Saya mencari alternatif lain untuk sembuh. Sehinggalah saya bertemu dengan ostematrix shaklee dari sahabat dan juga upline saya Abidatul Mu'tadillah bt Motolani.

Ostematrix bukan sekadar kalsium sahaja malah ia juga mwmbekalkan magnesium dan dilengkapi Vitamin D untuk penyerahan kalsium yang lebih baik dalam tubuh.

Sebiji ostematrix  bersamaan 250mg. Orang dewasa memerlukan kalsium sebanyak 1000mg sehari bersamaan 4 biji kapsul.

Sebiji ostematrix bersamaan  segelas susu, 80  biji badam. Saya tak lalu nak makan banyak badam sehari dan begitu juga minum 4 gelas susu.

Semakin seseorang tu berusia, semakin berkurangan kalsium dalam tubuh. Sebab itu saya memilih ostematrix dan menjadi feveret saya hingga ke hari ini.

Saya juga dapat manfaat lain selain hilang sakit tumit. Setiap pagi bangun tidur badan akan rasa ringan dan segar dan juga lawas pembuangan. Memang best la ostematrix ni.

Korang pulak bagaimana? Bagi mereka yang tak lalu minum susu sebagai sumber kalsium harian, ambillah ostematrix. Sebotol 120 kapsul. Hanya 4 kapsul sehari sudah mampu menampung kalsium harian kita.


Bagaimana cara makan? Roger saya k. Nanti saya akan bagi cara pengambilannya.
019-4961827

FB: Saadiah Arbain
 IG : mamasaadiah
Emel: saadiaharbain85@gmail.com Call/Whatsapp : 019-4961827
Cod:Teluk Intan,Hutan  Melintang,Bagan Datoh,Sg Besar dan  Sabak  bernan

No comments:

Post a Comment