Monday 20 August 2018

Pengedar Vivix Shaklee Teluk Intan, Seberang Perak, Kg Gajah

Anda mencari pengedar Shaklee Teluk Intan, Kampung Gajah, Felda Changkat Lada, Kolej Komuniti Seberang Perak dan sekitarnya?
Anda nak servis paling cepat, konsultansi paling mesra, cara pengambilan vitamin paling berkesan ? Anda kena dapatkan produk Shaklee dari saya, Buat apa perlu beli dari agen yang jauh sedangkan di kawasan anda saya aktif sebagai Pengedar Shaklee di kawasan Teluk Intan dan sekitarnya.


KENALI PENGEDAR SHAKLEE TELUK INTAN ANDA

Saya Puan Saadiah Arbain atau dikenali sebagai KAK YONG adalah PENGEDAR SHAKLEE yang telah berdaftar dari November 2014. Bermula dengan makan sendiri untuk jaga kesihatan Kak Yong sekeluarga, kemudian berikan Vivix untuk anak yang menghidap Kanser Lymphoma dan Alhamdulillah berkat pengambilan konsisten, anak Kak Yong kini bebas kanser. Dan ini membuatkan Kak Yong lebih bersemangat untuk terus berkongsi kebaikan produk kepada orang lain. Membantu untuk masyarakat lebih sihat dan ceria.

Inilah gambar anak saya
 bekas pesakit kanser lymphoma

Saya pengedar shaklee yang aktif TELUK INTAN, BANDAR AIR, FELCRA CHANGKAT LADA,KOLEJ KOMUNITI SEBERANG PERAK,KG GAJAH DAN KAWASAN YANG BERHAMPIRAN.



Sekiranya anda ingin mendapatkan vivix dan set vitamin Shaklee yang lain , anda boleh terus hubungi saya untuk tempahan vitamin dan klik link wasap http://www.wasap.my/60194961827


Dan sekiranya anda tidak tahu vitamin apa yang sesuai dengan anda ,saya juga akan berikan konsultan yang sesuai dengan masalah kesihatan  yang anda hidapi. Saya juga akan guide anda cara makan yang betul.Saya sering rujuk dengan Nutritionist Shaklee. Selalu belajar di kelas- kelas anjuran Shaklee dan akan bertanya kepada yang lebih senior dalam group discussion. Selain itu di dalam group kami ada doktor yang bertauliah yang boleh dijadikan sumber rujukan.

Beginilah kami berbincang 
dalam kumpulan.




Menghadiri pelbagai kursus
nutrisi yang dianjurkan oleh shaklee
dan super upline

Kenapa anda mesti memilih saya?

Saya juga membuat perkhidmatan secara COD ke kawasan anda dan  pengjantaran sampai ke pintu rumah anda. Saya juga menyediakan  perkhidmatan secara pos laju,  gdex dan sebagainya ke seluruh Malaysia, Sabah  dan Sarawak.


Cod waktu malam diSekinchan, Selangor





Saya sangat teruja untuk membantu masalah yang anda hadapi dan yang ingin meningkatkan tahap kesihatan kepada yang lebih baik .




NAK BELI VITAMIN SECARA COD DENGAN PENGEDAR SHAKLEE TELUK INTAN ANDA,

SEGERA HUBUNGI


Call/Whatsapp : 019-4961827
FB: Saadiah Arbain


ID: 1174411

IG : mamasaadiah
Emel: saadiaharbain85@gmail.com 

No comments:

Post a Comment