Sunday 12 August 2018

Pengedar Vivix shaklee kawasan Kolej Komuniti Teluk Intan, Hospital Teluk Intan, Hospital Anson Bay, Langkap dan Sg Manik

PENGEDAR VIVIX SHAKLEE DI KOLEJ KOMUNITI TELUK INTAN, HOSPITAL TELUK INTAN, HOSPITAL ANSON BAY, LANGKAP DAN SG MANIK



Saya Puan Saadiah Arbain atau dikenali sebagai KAK YONG adalah PENGEDAR SHAKLEE yang telah berdaftar dari November 2014. Saya pengedar shaklee yang aktif di kawasan KOLEJ KOMUNITI TELUK INTAN, HOSPITAL DAERAH TELUK INTAN ,HOSPITAL ANSON BAY, PEKAN LANGKAP DAN SG MANIK.

Sekiranya anda ingin mendapatkan vivix dan set vitamin Shaklee yang lain , anda boleh terus hubungi saya untuk tempahan vitamin.

Dan sekiranya anda tidak tahu vitamin apa yang sesuai dengan anda ,saya juga akan berikan konsultan yang sesuai dengan penyakit yang anda hidapi. Saya juga akan guide anda cara makan yang betul.

Saya juga membuat perkhidmatan secara COD ke kawasan anda dan perkhidmatan  pos laju,  gdex dan sebagainya ke seluruh Malaysia dan Sabah Sarawak.

Saya sangat teruja untuk membantu masalah yang anda hadapi dan yang ingin meningkatkan tahap kesihatan kepada yang lebih baik .



Dapatkan bekalan vivix dan vitamin shaklee dari saya, Pengedar sah shaklee di kawasan KOLEJ KOMUNITI TELUK INTAN, HOSPITAL TELUK INTAN, HOSPITAL ANSON BAY, PEKAN LANGKAP DAN SG MANIK.

FB: Saadiah Arbain
ID: 1174411
IG : mamasaadiah
Emel: saadiaharbain85@gmail.com Call/Whatsapp : 019-4961827

No comments:

Post a Comment